Onze werkwijze

Onze medewerkers zijn zo goed opgeleid dat zij in meer dan 90% van de gevallen direct een oplossing bieden. Terugbelacties en wachttijden zijn daardoor minimaal. De gerechtsdeurwaarder vult bij elke betekening een verhaals- en contactformulier in. Deze wordt geactualiseerd bij een volgend bezoek, zoals bij beslag roerende zaken. Elk dossier is daardoor voorzien van actuele informatie.

Kwaliteit

Elk dossier verdient het om voldoende tijd en aandacht te krijgen.  Dit is voor ons een basiskwaliteit in onze dienstverlening. Werkzaamheden worden daarnaast met bekwame spoed en snelheid uitgevoerd. Deze kwalitatieve dienstverlening bieden wij aan, aan zowel onze opdrachtgevers, als aan de schuldenaren of andere betrokkenen. Dit komt mede tot uiting in het voeren van diverse keurmerken.

Aedizon is gecertificeerd en voert haar dienstverlening uit conform onderstaande keurmerken. Daarnaast wordt er ook een project uitgevoerd gericht op het verbeteren van duurzame inzetbaarheid van de medewerkers. Dit project wordt medemogelijk gemaakt door het Sociaal Fonds van de Europese Unie.